Reklamace, vrácení zboží a odstup
Jak vrátit zboží?
- Zboží nám přineste, nebo zašlete v původním obalu a s kompletním příslušenstvím.
- K vrácenému zboží přiložte fakturu, nebo uveďte číslo objednávky.
- Podrobné informace o podmínkách vrácení naleznete v našich obchodních podmínkách.
Jaké zboží nelze vrátit?
- Z hygienických důvodů nepříjmáme zpět Sluchátka.
- U zařízení vyňatých z hygienického obalu můžeme účtovat srážku až 30 % z původní ceny, případně vrácení zamítnout.
- Nelze vrátit software a jiná digitální média.
- U zařízení, jejiž funkce a služby jsou ovlivněny aktivací, můžeme v případě aktivace účtovat srážku až 30%.
- Elektronické licence nelze vrátit.
- Kompletní seznam výjimek naleznete v našich obchodních podmínkách.
Jak reklamovat zboží?
- Přineste, nebo zašlete zboží k reklamaci na náš showroom v Dušní ulici v Praze.
- Sepište stručný popis problému, jaká je preference vyřízení reklamace a způsob předání po vyřízení.
- Přidejte kontaktní informace jako je email, telefon a adresa (v případě, že budete chtít zaslat reklamaci přepravcem po vyřízení).
- Nezapomeňte přiložit fakturu, nebo číslo objednávky.
- Reklamaci vyřizujeme do 30 dní, většinou ji ale stihneme dříve. O průběhu budete informování emailem.
Jak k nám zaslat reklamaci, nebo vrácené zboží?
- Zboží nám můžete přinést osobně, nebo využít přepravy dle svého výběru.
- Zboží doporučujeme bezpečně zabalit a doporučujeme jej i pojistit u přepravce. Za vzniklé škody během přepravy zodpovídá odesílatel.
- Reklamace a vrácení směrujte na náš showroom na adrese VOIX Audio & Cinema, Dušní 3, Praha 1, 110 00. Zásilky, které nebudou doručeny na náš showroom nepřevezmeme.
- Můžete rovněž využít jednu z těchto služeb, které jsme pro vás připravili. Maximální váha balíku u těchto služeb je 30kg a hodnota do 20.000,- korun.
- Zásilkovna: Zabalené zboží odneste na pobočku Zásilkovny a sdělte kód 98352093
- PPL svoz: Vyplňte formulář a postupujte dle instrukcí na tomto odkazu
Jak probíhá vrácení peněz?
- V případě platby kartou online bude částka vrácena na vaši kartu. U ostatních způsobů platby vás kontaktujeme e-mailem ohledně poskytnutí bankovního účtu pro vrácení částky.
- Na vrácení peněz máme dva pracovní týdny, většinou to ale stihneme rychleji.