Reklamace, vrácení zboží a odstup

Podmínky vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů

  • Zboží musí být zabaleno do původního obalu, který nesmí být znehodnocen.
  • Zboží nesmí být z vaší strany jakkoli poškozeno nebo znehodnoceno pro budoucí prodej.
  • Více o podmíkách vrácení naleznete v obchodních podmínkách

 

Reklamace

  • Spolu s reklamací je třeba dodat fakturu o zakoupení reklamovaného zboží. V případě eshopové objednávky stačí sdělit číslo objednávky ke které zboží patří.
  • Na záruční reklamaci máme ze zákona 30 dní, ale běžně jsme schopni reklamaci vyřešit dříve.
  • U konkrétních značek reklamace probíhá na stránkách výrobce, pomoci online reklamace a svozu/odvozu z vaší adresy. Pokud si budete přát, rádi reklamaci vyřídíme za vás. (Reklamace se v tomto případě může prodloužit o pár dní, než když se řeší na přímo).
  • Kompletní informace k reklamacím naleznete v naších obchodních podmínkách zde.

 

Jak vrátit, nebo reklamovat zboží?

Možnosti jak vrátit zboží naleznete v bodech níže. Po přijetí vráceného zboží na prodejně vám bude zaslán email pro doplnění údajů potřebných k vrácení.

  1. Zboží je možné zaslat na naši prodejnu prostřednictvím služby Zásilkovna. Postup pro Záslkovnu je jednoduchý:
    • Nepoužité a nepoškozené zboží v původním balení s kompletním příslušenstvím vložte do přepravní krabice spolu s původní fakturou.
    • Krabice musí splňovat tyto parametry:
      • max. hmotnost 5 kg
      • max. rozměr jedné strany zásilky 70 cm
      • maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50×40×30 cm)
    • Odneste krabici na nejbližší pobočku zásilkovny (www.zasilkovna.cz/pobocky) a nahlašte kód  98352093
  2. Osobně přinést na prodejnu.
  3. Odešlete zboží vámi zvolenou přepravní službou na adresu: VOIX Audio & Cinema, Dušní 3 Praha 1 110 00.
    1. Nedoporučujeme zboží vracet prostřednictvím České Pošty, která nezaručí dodání balíku na prodejnu. Vrácené zboží, které nám služba nedoručí na prodejnu nepřevezmeme. Doporučujeme využití ověřených služeb PPL, DPD, UPS

 

Důležité upozornění.

  • Zboží neposílejte na dobírku ani jako balík na poštu - nebude převzato.
  • Doporučujeme si zabalené zboží před odesláním vyfotit, zaslat doporučeně a pojistit.
  • Ve vlastním zájmu doporučujeme balík pojistit ve výši ceny zboží. Pokud bude balík ztracen nebo znehodnocen při přepravě, budete moci balík s podacím lístkem vyreklamovat a získat tak své peníze zpět.
  • Zásilkovna pojišťuje zásilku do 5 000,- KČ. Případné poškození v době přepravy vzniklé nad tuto částku hradí odesílatel. Doporučujeme u dražšího zboží využít služby DPD, PPL, nebo osobního předání prodejně.

 

Jaké zboží nemohu vrátit?

  • Sluchátka není možné z hygienických důvodů vrátit
  • Pokud je vrácene zboží softwarově aktivované. Nemusí být zákazníkovi vrácena kompletní částka, kterou za něj zaplatil.
  • Kompletní seznam zboží které nelze vrátit naleznte va našich obchodních podmínkách

 

Vrácení peněz

  • Po obdržení zboží na prodejně vás budeme kontaktovat na email uvedený v objednávce pro doplnění bankovních informací.
  • Peníze vám zašleme na účet nejpozději do 14 dnů, obvykle to ale zvládnem mnohem rychleji.

 

 

 

 

Zpět do obchodu