Reklamace, vrácení zboží a odstup
Podmínky vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů
- Zboží musí být zabaleno do původního obalu, který nesmí být znehodnocen.
- Zboží nesmí být z vaší strany jakkoli poškozeno nebo znehodnoceno pro budoucí prodej.
- Více o podmíkách vrácení naleznete v obchodních podmínkách
Reklamace
- Spolu s reklamací je třeba dodat fakturu o zakoupení reklamovaného zboží. V případě eshopové objednávky stačí sdělit číslo objednávky ke které zboží patří.
- Na záruční reklamaci máme ze zákona 30 dní, ale běžně jsme schopni reklamaci vyřešit dříve.
- U konkrétních značek reklamace probíhá na stránkách výrobce, pomoci online reklamace a svozu/odvozu z vaší adresy. Pokud si budete přát, rádi reklamaci vyřídíme za vás. (Reklamace se v tomto případě může prodloužit o pár dní, než když se řeší na přímo).
- Kompletní informace k reklamacím naleznete v naších obchodních podmínkách zde.
Jak vrátit, nebo reklamovat zboží?
Možnosti jak vrátit zboží naleznete v bodech níže. Po přijetí vráceného zboží na prodejně vám bude zaslán email pro doplnění údajů potřebných k vrácení.
- Zboží je možné zaslat na naši prodejnu prostřednictvím služby Zásilkovna. Postup pro Záslkovnu je jednoduchý:
- Nepoužité a nepoškozené zboží v původním balení s kompletním příslušenstvím vložte do přepravní krabice spolu s původní fakturou.
- Krabice musí splňovat tyto parametry:
- max. hmotnost 5 kg
- max. rozměr jedné strany zásilky 70 cm
- maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50×40×30 cm)
- Odneste krabici na nejbližší pobočku zásilkovny (www.zasilkovna.cz/pobocky) a nahlašte kód 98352093
- Osobně přinést na prodejnu.
- Odešlete zboží vámi zvolenou přepravní službou na adresu: VOIX Audio & Cinema, Dušní 3 Praha 1 110 00.
- Nedoporučujeme zboží vracet prostřednictvím České Pošty, která nezaručí dodání balíku na prodejnu. Vrácené zboží, které nám služba nedoručí na prodejnu nepřevezmeme. Doporučujeme využití ověřených služeb PPL, DPD, UPS
Důležité upozornění.
|
|
Jaké zboží nemohu vrátit?
- Sluchátka není možné z hygienických důvodů vrátit
- Pokud je vrácene zboží softwarově aktivované. Nemusí být zákazníkovi vrácena kompletní částka, kterou za něj zaplatil.
- Kompletní seznam zboží které nelze vrátit naleznte va našich obchodních podmínkách
Vrácení peněz
- Po obdržení zboží na prodejně vás budeme kontaktovat na email uvedený v objednávce pro doplnění bankovních informací.
- Peníze vám zašleme na účet nejpozději do 14 dnů, obvykle to ale zvládnem mnohem rychleji.