Sony WF-C510

Tahle sluchátka do uší jsou kompaktní a barevná a disponují funkcemi, které jsou stvořené pro vynikající kvalitu zvuku – kdykoli a kdekoli.

Na objednávku - termín upřesníme Na objednávku - termín upřesníme Na objednávku - termín upřesníme Na objednávku - termín upřesníme Zvolte variantu
Značka: SONY
1 590 Kč –31 % 1 090 Kč
Kategorie: Bezdrátová sluchátka
Záruka: 2 roky
Frekvenční rozsah: 20 Hz - 20 kHz
Konektivita: Bluetooth 5.3
Hmotnost: 5 g, 41 g
Baterie: 5 h (komunikace), 8 h (hudba)
Certifikace: IPX4
Podporované zvukové formáty: SBC, AAC
Doba nabíjení baterie pouzdra: cca 3 hodiny
Doba nabíjení baterie sluchátek: cca 1,5 h

Kompaktní. Lehká. Pohodlná.

Jsou kompaktní a lehká, takže vám zajistí celodenní pohodlí. Dokonale padnou a vy si můžete dopřát výjimečný celkový zážitek z poslechu.

Nechte svou hudbu znít déle

Vychutnejte si hudbu déle s plně nabitými sluchátky do uší, která vydrží až 11 hodin a dalších 11 hodin v pouzdru. Potřebujete dobít? 5minutové rychlé nabití vám umožní vychutnat si až hodinu doby přehrávání navíc.

Sony WF-C510
Sony WF-C510

Řada barev, které se přizpůsobí vašemu stylu

Hledáte styl a pohodlí? Sluchátka do uší WF-C510 vám nabídnou obojí – můžete vybírat z provedení v modré, žluté, černé nebo bílé barvě a zvolit tu, kterou máte nejraději.

Každodenní pohodlí

Sluchátka do uší WF-C510 jsou ideální pro každodenní nošení. Jsou vybavená funkcí vícebodového připojení, režimem okolního zvuku a přizpůsobením ekvalizéru pro bohatší zážitky z poslechu.

Sony WF-C510
Sony WF-C510

Malé rozměry, skvělý zvuk

Užijte si reprodukci hudby s autentickými vokály a silnými basy díky technologii Digital Sound Enhancement Engine (DSEE™) ve sluchátkách WF-C510 a našemu jedinečnému vyladění zvuku.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

sony-logo

V roce 1946 Tokio Tsushin Kogyo K.K. (Tokyo Telecommunications Engineering Corporation, předchůdce společnosti Sony Group Corporation) začala jako malá společnost s kapitálem pouhých 190 000 jenů a přibližně 20 zaměstnanci. Zakladatel Masaru Ibuka uvedl, že účelem založení společnosti bylo „založení ideální továrny která zdůrazňuje ducha svobody a otevřeného myšlení, který prostřednictvím technologie přispěje k japonské kultuře. "
Symbolizuje ducha výzvy společnosti Sony „dělat to, co ještě nikdy nebylo“, společnost pokračovala ve vydávání bezpočtu „prvních japonských“ a „prvních na světě“ produktů.

Dnes SONY známe jako technologického giganta pohybující se v nejednom odvětví. Od televizí, přes herní průmysl, až po robotiku. Představuje Japonskou preciznost , technologickou vyspělost, která jde ruku v ruce s invovací a pokrokem. Dobré je zmínit i design, který u Sony zůstává roky prakticky neměnný.

 

Zpět do obchodu