Sony SRS-XV500

Na objednávku - termín upřesníme
Značka: SONY
9 990 Kč
Kategorie: Bluetooth reproduktory
Záruka: 2 roky
Frekvenční rozsah: 20 Hz - 20 kHz
Hmotnost: 12 kg
Baterie: CCA 25 hodin
Bluetooth: 5.2
Rozměry: Š: 27 cm, V: 57 cm, H: 30 cm
Vstupy: Mic, USB A, 6.3mm AUX
Ochrana proti vodě: IPX4
Podporované kodeky: SBC, AAC, LDAC

SRS – XV500

Sony SRS-XV500

LIVE LIFE LOUD

Život je třeba žít naplno. Takže sezvěte přátele, zesilte hudbu a tančete celou noc při zřetelném a bohatém zvuku. S našimi bezdrátovými reproduktory řady X můžete vytěžit maximum z každičkého okamžiku, pořádat párty, na které nikdy nezapomenete, a vždy žít svůj život na plné pecky.

VÝKONNÝ ZVUK, KTERÝ MŮŽETE NOSIT S SEBOU

Vychutnejte si výkonný zvuk se zřetelnými a hlubokými basy z reproduktoru, který můžete přenášet. A díky baterii s dlouhou výdrží se můžete bavit dlouho do noci.

Sony SRS-XV500
Sony SRS-XV500

POBAVTE SVÉ PUBLIKUM

Díky vstupům pro karaoke a kytaru nabízí reproduktor SRS-XV500 ještě více způsobů, jak dosáhnout dobré zábavy. Stačí připojit a můžete zpívat nebo hrát.

Sony SRS-XV500


STAČÍ POUHÝ DOTYK

Intuitivní, podsvícený dotykový ovládací panel usnadňuje ovládání a dokonalé nastavení reproduktoru, dokonce i v tmavých prostředích.  



OHLED NA ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ

Reproduktor SRS-XV500 svým tělem vyrobeným z recyklovaného plastu odráží náš závazek vůči životnímu prostředí.


Sony SRS-XV500

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

sony-logo

V roce 1946 Tokio Tsushin Kogyo K.K. (Tokyo Telecommunications Engineering Corporation, předchůdce společnosti Sony Group Corporation) začala jako malá společnost s kapitálem pouhých 190 000 jenů a přibližně 20 zaměstnanci. Zakladatel Masaru Ibuka uvedl, že účelem založení společnosti bylo „založení ideální továrny která zdůrazňuje ducha svobody a otevřeného myšlení, který prostřednictvím technologie přispěje k japonské kultuře. "
Symbolizuje ducha výzvy společnosti Sony „dělat to, co ještě nikdy nebylo“, společnost pokračovala ve vydávání bezpočtu „prvních japonských“ a „prvních na světě“ produktů.

Dnes SONY známe jako technologického giganta pohybující se v nejednom odvětví. Od televizí, přes herní průmysl, až po robotiku. Představuje Japonskou preciznost , technologickou vyspělost, která jde ruku v ruce s invovací a pokrokem. Dobré je zmínit i design, který u Sony zůstává roky prakticky neměnný.

 

Zpět do obchodu