Sony ULT FIELD 1

Vezměte si své oblíbené melodie všude s sebou díky zesíleným basům ukrytým v kompaktním balení. Tento vodotěsný, prachotěsný a dokonce i nárazuvzdorný reproduktor si můžete díky vícesměrovému řemínku vzít kamkoli. Dlouhá výdrž baterie navíc zajišťuje možnost delšího používání. 

Skladem na showroomu Skladem na showroomu Skladem na showroomu Skladem na showroomu Zvolte variantu
Značka: SONY
3 490 Kč –37 % 2 190 Kč
Kategorie: Bluetooth reproduktory
Záruka: 2 roky
Frekvenční rozsah: 20 Hz - 20 kHz, 2,4 GHz
Hmotnost: 0.7 kg
Bluetooth: 5.3
Rozměry: H: 8 cm, Š: 21 cm, V: 8 cm
Ochrana proti vodě: IP67
Podporované kodeky: SBC, AAC
Vstupní konektor: USB-C (pouze napájení)
Výdrž baterie: cca 12 hodin

SONY ULT FIELD 1


Mohutné basy. Dokonalá atmosféra.

Ponořte se do první řady na koncertě s řadou ULT POWER SOUND. Je stvořena pro milovníky hudby a produkuje silný hluboký zvuk navržený tak, aby se vaše srdce zachvělo. Připravte se na to, že pocítíte basy.


Hlasitý zvuk v kompaktním provedení

Vylepšete všechny nízké frekvence a získejte výjimečné basy. Užijte si silné basy a pociťte rytmus hudby. Zapněte funkci zdůraznění basů pro nízkofrekvenční zvuk, při kterém se vám zachvěje srdce. Má sice malé rozměry, ale dokáže toho mnoho – vychutnejte si dunivé basy a výkonný zvuk v kompaktním provedení.

Dokonalý společník, kamkoli se vydáte

Reproduktor je v přenosném provedení s prodlouženou výdrží baterie, abyste si mohli hudbu užívat co možná nejdéle. Díky vícesměrovému řemínku a vodotěsné, prachotěsné a dokonce i nárazuvzdorné konstrukci si můžete reproduktor vzít kamkoli – dovnitř i ven.

Sony ULT FIELD 1

Použitelnost

Snadné použití a propojení s technologií potlačení ozvěny, která zajišťuje zřetelné a nepřerušované volání.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

sony-logo

V roce 1946 Tokio Tsushin Kogyo K.K. (Tokyo Telecommunications Engineering Corporation, předchůdce společnosti Sony Group Corporation) začala jako malá společnost s kapitálem pouhých 190 000 jenů a přibližně 20 zaměstnanci. Zakladatel Masaru Ibuka uvedl, že účelem založení společnosti bylo „založení ideální továrny která zdůrazňuje ducha svobody a otevřeného myšlení, který prostřednictvím technologie přispěje k japonské kultuře. "
Symbolizuje ducha výzvy společnosti Sony „dělat to, co ještě nikdy nebylo“, společnost pokračovala ve vydávání bezpočtu „prvních japonských“ a „prvních na světě“ produktů.

Dnes SONY známe jako technologického giganta pohybující se v nejednom odvětví. Od televizí, přes herní průmysl, až po robotiku. Představuje Japonskou preciznost , technologickou vyspělost, která jde ruku v ruce s invovací a pokrokem. Dobré je zmínit i design, který u Sony zůstává roky prakticky neměnný.

 

Zpět do obchodu